26 Temmuz 2009 Pazar

MyJEST.com Okey ve Batak Oyunu
Türkiye' de en çok sevilen okey ve batak oyunu hakkında bu blogta bir şeyler karalamak istedim. Bu oyunları nedir bize bukadar çok sevdiren şey bilmiyorum ama okey ve batak oynamayı bilen herkesin çok sevdiği kesindir.


Online oyun dünyasında nedense sohbete ve muhabbete millet çok düşkün sanki o websiteye oyun için gitmemişsiniz de selam verdiğiniz insanlarla hemen anında sevişecekmişsiniz gibi sapık ruhlu bir muhabbetin içerisinde kalıveriyorsunuz bir anda.

Google da bir arama yaptığınızda birsürü saçma sapan online oyun site adresleri çıkıyor çoğunluğu sahte oyun siteleri yani oyun felan yok ama varmış gibi gösterilen websiteler uzun zahmetler sonucu oyunu doğru düzgün bir şekilde oynayabileceğim bir websiteye rastladım sitenin adı Myjest.com içerisinde okey, batak, ihaleli batak, satranç, tavla pişti vs. oyunlar var hepside çok güzel programlanmış oyunlar yahu dedim sonunda buldum güzel bir oyun sitesi hiç kimse ile yüzgöz olmadan sohbet muhabbet saçmalığı olmadan kafama göre rahat rahat oynayayım derseniz  sizlere Myjest.com okey ve batak oyununu öneririm.

Yeni bir paylaşımda görüşmek üzere hoşcakalın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder